Odaberi najbolju prostirku za jogu. Pretplati se na naše e-novosti i primi dodatnih 5% popusta.

Meditacija

Kupujte po
Prikaži kao

Proizvodi 1-24 od 40

24
  • 24
  • Sve
po stranici
Filteri
  • Mjesto
  • Ime proizvoda
  • Cijena
Mjesto
  1. Komplet za meditaciju Zafu

    Cijena 807,45 kn Standardna cijena 1.009,30 kn

  2. Komplet za meditaciju Mjesec

    Cijena 807,45 kn Standardna cijena 1.009,30 kn

  3. Bolster za jogu Yoga Design Lab
    Cijena 454,41 kn Standardna cijena 504,85 kn
Prikaži kao

Proizvodi 1-24 od 40

24
  • 24
  • Sve
po stranici
Filteri
  • Mjesto
  • Ime proizvoda
  • Cijena
Mjesto

Šta je meditacija?

Meditacija danas obuhvaća različite tehnike smirivanja, opuštanja, izgradnju životne energije (chi, ki, prana..) i razvijanje suosjećanja, ljubavi, budnosti, velikodušnosti i opraštanja.

Meditacija ne znači postati drugačija osoba, nova osoba ili čak bolja osoba.

To je praksa podizanja svijesti i stjecanja objektivne perspektive o sebi i svijetu. U meditaciji učimo promatrati misli ili osjećaje bez prosuđivanja. Želimo bolje osluškivati svoj unutarnji glas i intuiciju, kako bismo bolje istraživali i razumjeli sebe. Donosi mnoge zdravstvene (psihološke, neurološke, kardiovaskularne) i druge učinke.

Pozitivno utječe na smanjenje stresa, anksioznosti, depresije i boli te donosi više mira, budnosti, poboljšava samopoštovanje i dobar osjećaj.

Vrste meditacije

U zapadnom svijetu tehnike se dijele na 2 vrste, naime:

  • usredotočena meditacija - usmjeravanje pozornosti na odabrani objekt, disanje, vizualizaciju ili riječi, mantre, uz mala ogrlicu;
  • mindfulness (budnost, svjesnost) meditacija - promatranje 'putovanja' misli, osjećaja, emocija, raspoloženja... iz perspektive vanjskog promatrača, bez aktivnog sudjelovanja uma.

Kako i gdje prakticiramo meditaciju?

Mogli bismo reći da meditaciju možemo raditi bilo kada i bilo gdje, bez obzira na situaciju, položaj, okolinu.

Svrha meditacije je da mir i budnost koje želimo postići prakticiranjem meditacije, koristimo u svakodnevnim izazovima.

Praksa se ne smije koristiti kao "bijeg" od života, već treba biti dio života. Krenimo postupno, malim koracima. Ako smo početnici, smisleno je započeti u grupi, s vođenom meditacijom, jer će nas grupa podržati u njegovanju upornosti. Prostor u kojem meditiramo treba biti ugodan, udoban, miran.

Možete si stvoriti zen kutak u svom domu, to može biti kutak u prirodi, studio... gdje god se osjećate sigurno i opušteno.

Statička ili dinamička oblika meditacije

Možemo birati između statičkog ili dinamičkog oblika meditacije. U statičkim oblicima meditacije naše je tijelo u mirovanju, a uglavnom se izvodi u sjedećem položaju na zemlji uz pomoć pomagala za meditaciju (zafu, bolster, jastuc), na stolici ili u ležećem položaju - npr. na joga prostirki.

Tijekom statičkog oblika meditacije pobrinemo da smo u udobnoj i toploj odjeći i prekriveni pokrivačem. Dinamični oblik meditacije uključuje nježno, meko kretanje tijela - npr. meditativno hodanje, qigong, integriranje asana, naprednije tehnike disanja.

 

Kako izabrati joga prostirku

Na tržištu je poplava raznih joga prostirki. Različiti materijali, različite dimenzije, rasponi cijena... Svaka ima svoju svrhu, zasigurno. Već vas sada boli glava kada razmišljate koja bi bila prava za vas? Stvar nije tako komplicirana i zamorna kako se čini. Na kraju, odabirete nešto lijepo, nešto korisno za vas. Joga prostirka, vaša pratnja u vježbanju.

Kako odabrati joga prostirku

© 2022 JogaLine & Samana | Sva prava pridržana