Uvjeti poslovanja

Internetskom trgovinom jogaline.hr upravlja tvrtka Samana d.o.o. (u daljnjem tekstu: ponuditelj). Ponuditelj osigurava rad internetske trgovine jogaline.hr u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Prilikom registracije na jogaline.hr, posjetitelj dobiva korisničko ime koje je identično njegovoj adresi e-pošte, te lozinku. Korisničko ime i lozinka korisnika jasno su definirani i povezani s unesenim podacima. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo na kupnju.

Obavijest kupcima - tijekom COVID-19 situacije

Online trgovina JOGALINE nesmetano radi za vas, kao i dosad. Obrada, pakiranje i dostava narudžbe obavljaju se u skladu sa svim sigurnosnim mjerama. Sigurnost i zdravlje naših kupaca su na prvom mjestu, tako da smo poduzeli sve potrebne korake kako bismo vam sigurno isporučili sve što vam je potrebno, da ostanete kod kuće. Savjetujemo vam da kupnju putem interneta plaćate bankovnim prijenosom, PayPal-om, platnim karticama i izbjegavate gotovinske transakcije.

Dostava pošiljki do vaše kuće je beskontaktna - agenti za dostavu vas informiraju o pošiljci i ostavljaju paket na vašim vratima. Paket će vam pokušati dostaviti samo jednom, a zatim će nam ga vratiti, stoga pratite sljedivost paketa i budite dostupni na telefonu. Dostavne službe rade odgovorno i u strogim sigurnosnim uvjetima, tako da im možete vjerovati. Fizička trgovina je zatvorena. Obavijestit ćemo vas o svim daljnjim novostima o situaciji.

Za bilo kakva pitanja, narudžbe, proizvode možete nam se obratiti putem e-maila info@samana.si ili na broj mobitela: +386 40 728 330.
Također brzo reagiramo na poruke putem socialnih mreža - facebook, instagram.

Tu smo za vas, kako biste održali stečenu formu i svoj ritam vježbanja kod kuće!
Želimo vam puno zdravlja i mira!

Ponuditelj se obvezuje kupcu dostaviti sljedeće informacije u skladu sa zakonodavstvom:

  • identitet tvrtke (naziv i sjedište, matični broj) i kontaktni podaci koji omogućuju korisniku brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon),
  • bitne karakteristike proizvoda ili usluga (uključujući usluge nakon prodaje i jamstva),
  • dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga ponuđena na web-lokaciji treba biti dostupna u razumnom roku),
  • uvjete isporuke proizvoda ili usluge (način, mjesto i rok isporuke),
  • nedvosmisleno prikazane cijene i troškovi prijevoza,
  • način plaćanja i dostave,
  • rok u kojem je još uvijek moguće povući se iz ugovora i uvjete za povlačenje,
  • troškove kupca u slučaju povlačenja iz ugovora (povrat proizvoda),
  • pojašnjenje žalbenog postupka.

O tvrtki

  • Samana trgovina, zastupstvo d.o.o.
  • Britof 27
  • 4000 Kranj, Slovenija
  • Porezni broj: SI48059226
  • Oporeziva osoba: DA
  • Matični broj: 6267424
  • Registracija: Okružni sud u Kranju, 2012/49190
  • TRR: SI56 0510 0801 3578 731 otvoren u A Banki
  • Tel : +386 40 728 330, pon. - pet. 8:00 - 15:00
  • Faks : 04 20 14 878
  • E-mail: info@samana.si

Ponuda proizvoda

Zbog prirode poslovanja na Internetu, ponuda proizvoda jogaline.hr svakodnevno se mijenja.

Cijene

Redovna cijena: je cijena koju određuje ponuditelj na temelju preporuke proizvođača i koja je vidljiva iz evidencije stanja zaliha.

Snižena cijena: naš izbor i preporuka za posebno povoljnu kupnju kvalitetnog artikla (snižena cijena s obzirom na redovnu cijenu ili preporučenu cijenu dobavljača)

Sve cijene su u kunama i uključuju PDV, osim ako nije izričito navedeno drugačije. 
Cijene su važeće u vrijeme predaje narudžbi i nemaju unaprijed određenu valjanost.

Usprkos svakodnevnom ažuriranju i kontroli točnosti podataka, može se dogoditi da su informacije o cijenama netočne. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena proizvoda promijeni tijekom obrade narudžbe, ponuditelj će omogućiti kupcu da se povuče iz kupnje ili ponudi drugo prikladno riješenje na obostrano zadovoljstvo. Ugovor o kupoprodaji između ponuditelja i kupca sklapa se u trenutku kada ponuditelj potvrdi narudžbu (kupac prima elektronsku poruku o statusu potvrđene narudžbe). Od tog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i primjenjuju se i na ponuditelja i na kupca.

Načini plaćanja

Ponuditelj nudi sljedeće načine plaćanja:

  • s gotovinom nakon preuzimanja,
  • prijenosom na račun Samana d.o.o. (po ponudi / predračunu),
  • karticama
  • putem Paypala.

Ponuditelj kupcu izdaje račun na trajnom mediju, s razloženim troškovima i uputama kako se povući iz kupnje i vratiti proizvode, ako je to potrebno i moguće. Ugovor o kupnji (narudžba) je u elektroničkom obliku pohranjenom na serveru ponuditelja i dostupan je korisniku u bilo kojem trenutku u profilu korisnika Moj korisnički račun .

Postupak kupnje

Kupnja se obavlja na način da kupac doda željene proizvode u košaricu. Proizvodi i njihova količina u košarici mogu se promijeniti u bilo koje vrijeme prije konačne potvrde narudžbe.

Za predaju narudžbe potrebna je registracija kupca.

Već prije toga možete dodati željene proizvode u košaricu i zatim se registrirati prije sljedećeg koraka, a možete se i prvo registrirati, a zatim dodati proizvode u košaricu, te nastaviti do kraja kupnje.

Zatim se kupnja dovršava u pet koraka:

1. i 2. podaci o platitelju i adresi dostave 
3. Odabir načina isporuke 
4. Odabir načina plaćanja 
5. Pregled i konačna potvrda narudžbe

Nakon dovršetka kupnje slijede još koraci:

  • Narudžba je primljena: 
    Nakon narudžbe, kupac e-poštom primi obavijest da je narudžba primljena u redu čekanja. Sveobuhvatne informacije o statusu i sadržaju narudžbe kupcu su uvijek dostupne na web stranici ponuditelja.
  • Narudžba u obradi: 
    Ponuditelj provjerava narudžbu, provjerava dostupnost naručenih artikala i potvrđuje narudžbu ili je odbija s razlogom. Kako bi provjerio podatke ili osigurao točnost isporuke, ponuditelj može nazvati korisnika na njegov kontaktni telefonski broj. U ovom trenutku je neopozivo zaključen ugovor o kupnji naručenih artikala između kupca i ponuditelja.
  • Narudžba je dovršena: 
    Ponuditelj priprema, šalje i dostavlja robu kupcu u dogovorenom roku i elektronskom poštom o tome obavijesti kupca. Ponuditelj također obavještava kupca o politici povrata robe, koga može kontaktirati u slučaju kašnjenja isporuke i koga može kontaktirati u slučaju žalbe.

Povlačenje iz kupnje, povrat robe

Kupac ima pravo vratiti kupljenu robu bez naknade. Međutim, dužan je snositi troškove nastale povratom predmeta kupnje. Kupac mora pismeno obavijestiti ponuditelja o namjeravanom povratu, najkasnije u roku od 14 dana od primitka robe, na kontakt adrese e-pošte info@samana.si ili poštom na adresu:

Samana d.o.o., 
Britof 27, 
4000 Kranj

Roba se mora vratiti u narednih 30 dana.

Garancija

Za proizvode naručene i kupljene u online trgovini jogaline.hr, jamstveni uvjeti vrijede u skladu sa slovenskim zakonodavstvom. Garancija vrijedi ako se pridržavaju upute na garancijskom listu i uz prilaganje računa. Kontakt za polaganje prava na garanciju:

Samana d.o.o. 
Britof 27 
4000 Kranj 
Slovenija

Tel .:+386 40 728 330, pon. - pet. 8:00 - 15:00 
Faks: 04 20 14 878 
e-mail: info@samana.si

Dostava

Ugovorni partneri za isporuku pošiljki su GLS d.o.o. i DPD d.o.o., ali ponuditelj zadržava pravo odabira druge dostavne službe ako će to omogućiti učinkovitije izvršenje narudžbe.

Trošak isporuke:

  • besplatna dostava po Hrvatskoj za sve narudžbe iznad 400 kn!
  • pojedinačni trošak dostave za cijelu Hrvatsku za narudžbu do 400 kn je 40 kn
  • ako preuzmete robu na našoj lokaciji u Kranju, ne plaćate troškove dostave

Nakon isporuke, kupac dobiva račun s podacima o pravu povrata robe, te uvjetima i načinu izvršenja prava. Dane su sve potrebne informacije o adresi na koju se kupac može obratiti u slučaju reklamacije, izvršenja garancije i drugih usluga nakon sklapanja ugovora.

Razriješenje odgovornosti

JogaLine nastoji osigurati ažurnost i točnost informacija objavljenih na njezinim stranicama. Ipak, može se dogoditi da se podaci (cijena, datum isporuke, značajke proizvoda) ne ažuriraju na vrijeme. U tom slučaju, ponuditelj će obavijestiti kupca o promjenama i dopustiti mu da otkaže ili promijeni narudžbu ili predložiti drugo prikladno rješenje.

Iako ponuditelj nastoji pružiti točne fotografije prodajnih predmeta, sve fotografije trebaju se uzeti kao simbolične.

Prigovori i sporovi

Ponuditelj poštuje primjenjivo zakonodavstvo o zaštiti potrošača. Ponuditelj se trudi ispuniti svoju dužnost uspostavljanja djelotvornog sustava rješavanja pritužbi i moguće sporove riješavati sporazumno.


Za dodatna pitanja kontaktirajte nas na:

Samana trgovina, zastupstvo d.o.o. 
Britof 27 
4000 Kranj , Slovenija

Tel .: +386 40 728 330 , pon. - pet. 8:00 - 15:00 
Faks ..: 04 20 14 878 
E-mail: info@samana.si