FAQ

Kôd za popust

Povrat

Općenito

Dostava

Plaćanja


Niste pronašli odgovor koji ste tražili? Trebate pomoć pri odabiru proizvoda? Razgovarajte s našim stručnjakom. Kontaktirajte nas na info@jogaline.si ili nas nazovite na +386 (0)40 728 330 i rado ćemo odgovoriti na vaša pitanja!


1. Kôd za popust

Imam kod za popust - gdje ga mogu upisati?

Kôd za popust upišete u košaricu ili tokom izvršenja narudžbe u prostor "Šifra za popust". Otvorit će vam se područje gdje možete unijeti kôd za popust i kliknuti "Primjeni". Automatski će vam se ažurirati košarica sa sadržajem, koji nudi kod za popust.

Može li se istovremeno iskoristiti više kodova za popust?

Istodobno se može iskoristiti samo jedan kod za popust. Popusti se međusobno zbrajaju, osim ako nije drugačije navedeno u uvjetima akcije. Akcija se ne odnosi na poklon bonove.

Primio sam kôd za besplatnu dostavu i još mi je preostao kod za popust. Mogu li iskoristiti oba?

Kod narudžbe možete iskoristiti samo jedan kod za popust.

Zbrajaju li se akcije?

Da, akcije se zbrajaju u slučaju koda za popust. Akcije se ne odnose na poklon bonove.


2. Povrat

Što učiniti u slučaju, ako nisam zadovoljan/na s proizvodom?

Potrošač mora robu, s kojom iz bilo kojeg razloga nije zadovoljan, vratiti prodavaču u roku od trideset dana nakon poslane obavijesti o raskidu ugovora. Upozoravamo da vraćena roba mora biti neoštećena. Potrošač ne može i ne smije primljenu robu slobodno koristiti u periodu do povlačenja ugovora. Više o povratu.

Što učiniti u slučaju, ako primim oštećeni proizvod?

Potrošač se zbog greški na kupljenoj robi može pozvati na jamstvo ili na naslov materijalne pogreške u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača (u daljnjem tekstu ZVPot). Sve obrasce za pritužbe, povrat robe i materijalne pogreške možete pronaći na stranici za povrat.

Na koji se kontakt mogu obratiti u slučaju reklamacije, povrata proizvoda ili zamjene?

U slučaju pritužbe, povrata proizvoda ili zamjene, molimo kontaktirajte nas na info@samana.si ili na telefonski broj +386 (0) 40 728330.


3. Općenito

Koje marke mogu pronaći na jogaline.hr?

Kod nas možete pronaći marke:

Iz svijeta joge: prAna, Manduka, ReYoga, Liforme, Lotuscrafts, Shambala Barcelona, ​​Yoga Design Lab...
Iiz outdoor područja: Lafuma, prAna, Petzl, Icebreaker, Mizu life, Black Diamond, ClimbON, Edelrid...
Marke iz svih područja upotrebe: Ulla, Luci, Alles Moi, Joco...

Gdje se nalazi trgovina JogaLine?

JogaLine trgovina nalazi se u Kranju:

Britof 27
4000 Kranj, Slovenija - EU
Telefon: +386 40 728 330
pon - pet. 8:00 - 15:00
E-adresa: info@samana.si

Mogu li naručiti preko telefona?

Kupac također može naručiti preko telefona na broj +386 40 728 330 ili putem Facebook Messengera. Nakon narudžbe, na njegovu e-mail adresu šalje se UPN nalog koji kupac plaća preko pošte ili banke. Nakon plaćanja narudžbe, kupcu se pošalje proizvod i račun. S plaćanjem po predračunu, kupac se slaže s općim uvjetima poslovanja.

Prvi put naručujem kod vas. Kako da naručim i kupim?

Kupnja izgleda ovako:

  • Pronađite željeni proizvod i dodajte ga u košaricu. Pojavit će vam se prozor koji vam nudi dvije mogućnosti - da kupujete dalje ili dovršite kupnju. Odaberite ono što vam najbolje odgovara.
  • Nakon što ste odabrali sve što vam je potrebno, pažljivo pregledajte košaricu, a zatim kliknite na gumb "Izvrši narudžbu".
  • Odaberite željeni način dostave i način plaćanja.
  • Tek na kraju, pažljivo pročitajte detalje vaše narudžbe i potvrdite svoj izbor.
  • Najkasnije u roku od 1-2 radna dana vaš će paket otputovati tamo gdje ste ga naručili.

4. Dostava

Može li se narudžba platiti prilikom preuzimanja?

Narudžbu također možete platiti prilikom preuzimanja dostavnoj službi GLS ili DPD. Prilikom plaćanja kupovine-otkupnine, dostavna služba ne naplaćuje nikakvu proviziju, odnosno nikakve dodatne troškove!

Tko mi dostavlja paket?

Paket vam dostavlja naš ugovorni partneri, dostavna služba GLS (General Logistics Systems, logistične usluge, d.o.o.), DPD.

Koliko košta poštarina?

Trošak poštarine ovisi o iznosu naručenih proizvoda:

• Za narudžbe veće od 400 kn, iznos poštarine je besplatan.

• Za narudžbe manje od 400 kn, poštarina je 37 kn.

Koliko košta dostava na dom? Je li moguće osobno preuzeti paket?

Nudimo 3 načina dostave, odnosno preuzimanja proizvoda:

  • Osobno preuzimanje u Kranju (Besplatna dostava),
  • Preuzimanje u Parcel shopu (pod primjedbe prilikom narudžbe unesite željeni Parcel shop),
  • Dostava na vašu adresu.

Ako je vrijednost paketa manja od 400 kn, dostava putem dostavne službe je 37 kn.  Inače je besplatna. Paket također možete preuzeti osobno u našoj trgovini.

Tijek dostave zbog neuspjelog pokušaja isporuke

Dostavljač će vam pri prvom neuspjelom pokušaju isporuke ostaviti obavijest o prispjeloj pošiljci. Na obavijesti je naveden broj paketa i telefonski broj dostavne službe.

U slučaju da se s dostavnom službom želite dogovoriti za preuzimanje pošiljke, nazovite ih ili im pošaljite e-mail i dogovorite vrijeme isporuke paketa. Alternativno, možete dogovoriti isporuku vašeg paketa u Parcel Shopu, gdje ga možete preuzeti sami, podnošenjem broja paketa i osobnog dokumenta.


5. Plaćanja

Je li plaćanje kreditnom karticom sigurno?

Internetska stranica jogaline.hr koristi SSL sigurnosni sustav (Secure Socket Layer) za prijenos podataka. Korisnik je i sam odgovoran za zaštitu osobnih podataka na način koji osigurava sigurnost korisničkog imena i lozinke i odgovarajuću softversku (antivirusnu) zaštitu svog računala. Zbirka osobnih podataka bilježi se na web stranici informacijskog povjerenika.

Koje načine plaćanja nudite?

Možete izabrati između četiri načina plaćanja:

  • PayPal
  • Plaćanje prilikom preuzimanja
  • Karticama
  • Bankovnim prijenosom

Niste pronašli odgovor koji ste tražili? Trebate pomoć pri odabiru proizvoda? Razgovarajte s našim stručnjakom. Kontaktirajte nas na info@jogaline.si ili nas nazovite na +386 (0)40 728 330 i rado ćemo odgovoriti na vaša pitanja!